måndag 28 maj 2012

Härliga Huddingedagar

I helgen har jag och familjen hängt på Huddingedagarna. Storkillen snickade fågelholk i Huges monter, gjorde volter hos SOL-flickorna och letade fynd på loppisen. Mellankillen gillade Clownen Manne och Teater Slava som uppträdde. Och minstingen fick som vanligt bara hänga men var nöjd med det för det var mycket folk och annat spännande att titta på.


Jag tyckte det var fantastiskt bra att Huddingedagarna flyttade ut i Sjödalsparken. Jag fick många möjligheter att prata med många Huddingebor om vad det tycker bör utvecklas i Huddinge. Och många gillade vårt förslag om att utveckla Fullersta gård. Läs mer om hur vi vill utveckla Fullersta gård.

Jag passade också på att fota mig själv i Huddingedräkten som Kultur och Fritidsförvaltningen hade på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar