Vill vi leva i en stad av plast?
-
Plasten vi sällan pratar om är ett större problem än det skräp vi ser. Om
den dolda plasten i stad och natur skriver jag i tidningen Syre. Problemet
är int...
torsdag 20 maj 2010
Spana in våra nya snygga FP-tröjor
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar